Beltstraat 43D
7512 AC Enschede
(053) 792 00 40
lokaal tarief
7 dagen
per week geopend

Klachten


Wat is een klacht?

Een klacht over de gezondheidszorg kan om meer kwesties gaan dan medische fouten. Het gaat om zaken die volgens u anders hadden moeten of kunnen verlopen. De aard en de ernst van de klachten kunnen dus zeer verschillend zijn.


Uw klacht bespreken?

Als u een klacht hebt, is het zinvol er eerst met ons over te praten. Veel klachten ontstaan door misverstanden, deze lossen we graag met u op. Uw klacht geeft ons de kans iets te herstellen en te verbeteren. Dat kan ook andere patiënten ten goede komen.


Tips voor de aanpak van zo’n gesprek:

  • Reageer zo snel mogelijk
  • Maak een aparte afspraak als uw kwestie niet snel kan worden afgedaan
  • Schrijf op waarover u wilt praten
  • Bedenk van tevoren wat u met het gesprek wilt bereiken
  • Probeer het gesprek zo zakelijk mogelijk te houden
  • Neem zo nodig iemand mee ter ondersteuning
  • Wees bereid samen tot een oplossing te komen
  • Geef ons de kans zaken te herstellen


Wilt u uw klacht melden? Klik dan op de link hieronder om door te gaan naar het klachtenformulier:

Klachtenformulier

Nadat wij het formulier hebben ontvangen nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Samen komen we er uit!